Materiaalverhuur

Onze scoutsgroep is de afgelopen jaren enorm gegroeid. Met meer dan 300 leden is er elke zondag enorm veel ambiance op ons terrein.
Die groep heeft veel materiaal nodig voor weekends, kampen en evenementenDoorheen de jaren hebben we een uitgebreid materiaalbestand verzameld, gaande vanĀ  gereedschap voor uw jeugdbeweging over lampenslingers en bestek voor uw tuinfeest tot opblaasboten voor uw teambuilding.
We investeren continu in (het onderhoud van) ons materiaalbestand om ervoor te zorgen dat iedereen van de groep kan werken met kwalitatief materiaal. De inkomsten van de verhuur vloeien dan ook rechtstreeks terug naar ons materiaal.

Hieronder vind je onze brochure en de prijslijst. Lees zeker ook de algemene voorwaarden om goed op de hoogte te zijn van de voorwaarden omtrent het huren van ons materiaal.

Brochure materiaal

Heb je interesse om materiaal te huren of zit je met vragen omtrent het materiaal, wacht niet langer en mail onze materiaalmeesters <materiaalmeesters@scoutingbornem.be>.