Stam & oudleiding

logo stamBeste oud-leider, beste oud-leidster,

Tijd om de koude winter te verwelkomen en het jaar goed te starten! We nodigen jullie uit voor een geweldige bijeenkomst op jullie geliefd scouts terrein.
Verwacht geen stille nacht – we gaan allesbehalve rustig aan doen. Denk aan vuur, vrienden en een flinke dosis plezier, eten en drinken. We hebben een line-up van activiteiten die zelfs de stoerste oud-scouts zal uitdagen.

Om deel uit te maken van deze unieke ervaring, gewoon afkomen !! Altijd handig als je vooraf even iets laat weten via dit formulier.

De deuren vliegen open vanaf 18:00. Vanaf 19:00 kan je vrijblijvend deelnemen aan enkele kleine ‘proeven’. Om 23:30 is het de bekendmaking van de winnaars. Tegen 02:00 doven we het vuur, je kan natuurlijk aan de toog blijven doorzakken tot de laatste barman gaat slapen.

Goed begonnen is half gewonnen. Je kan niet met een lege maag starten. Onze huistraiteur (Veggie en More) zal het nodige aanbieden, hiervoor moet je wel inschrijven (nen speciale hamburger met patatjes en zo). 15 euro per persoon, kinders 10, alles ter plaatse te betalen. (cash, payconiq of met de kaart)

Vul -vandaag nog- onderstaand formulier in om je plekje te reserveren en deel te nemen aan dit onvergetelijke evenement. Partners en kinderen zijn meer dan welkom, zelfs als deze in de Chiro zitten.

Dus, gooi je winterse zorgen in het vuur en sluit je aan bij ons op 20/01. Trek iets warms aan, maar houd het cool.

Laat de vonken vliegen en tot dan!

Een stevige linker !! Vertel het voort !!

Details :

– Waar: Scoutslokaal Bornem
– Wanneer: 20/01 start om 18:00 eten van 18:30 tot 20:00
– Eten kost: 15 euro per persoon / 10 voor kinders, er is ook Veggie
– Voor wie: Leiding, Oud leiding, sympathisanten, vrienden van de scouts, buren, … kinderen en partner zijn meer dan welkom.
– Wat: Eten, activiteiten, vuur

Alle moeilijke vragen :

Toon en Bob, mailen naar Stam@scoutingbornem.be

Inschrijven :

Dat doe je HIER, via het mooie formulier !!