Op kamp

Kampinfo voor Kapoenen, Welpen & Kabouters en Poema’s:

In 2024 zullen de kapoenen, welpen en poema’s op kamp gaan van zaterdag 13 juli tot en met zaterdag 20 juli naar Lille (Antwerpen). Meer info volgt binnenkort!

Hieronder het kampboekje van 2023. Boekje van 2024 volgt binnenkort.

Kampinfo voor Jong-givers en Givers:

De Jong-Givers en Givers gaan dit jaar op kamp naar Couvin van zondag 21 juli 2024 tot en met donderdag 31 juli 2024. Dan zullen zij moe, licht ruikend naar een kampvuur, maar wel heel voldaan, terug verschijnen op de scouts. Meer info volgt binnenkort!

Hieronder het kampboekje van 2023. Boekje van 2024 volgt binnenkort.

Kampinfo voor Jins:

De Jins zullen opnieuw naar het buitenland op kamp gaan. Wie, waar wat en wanneer zijn nog openstaande vragen. Alle info wordt meegedeeld door hun leiding. U kan hen ook bereiken via jinleiding@scoutingbornem.be.

Wist je dat? Formulieren Mutualiteit

Bijna elke mutualiteit heeft een aantal terugbetalingsformules met betrekking tot het lidgeld voor deelname aan kampen of lidmaatschap bij jeugdverenigingen. Deze formules zijn terug te vinden in een aantal documenten op de website van jullie eigen mutualiteit. Je kan deze papieren afdrukken, zelfs grotendeels volledig zelf invullen en dan op een zondag voor of na de vergadering meenemen & afgeven aan iemand van de leiding. Na 2 minuten wachten kan je de formulieren dan terug ontvangen; voor ons is het namelijk voldoende om de documenten te voorzien van een stempel van de scoutsgroep en wat contactgegevens van iemand van de groepsleiding.
De andere gegevens kunnen in principe allemaal door jullie zelf worden ingevuld. Dit omdat er door sommige mutualiteiten onderscheid wordt gemaakt tussen een weekendje, kampen, lidmaatschap & daar dan ook telkens een ander papier voor nodig is of dat document op een andere manier dient ingevuld te worden…
Indien er iets niet duidelijk is of er zijn nog wat vragen, wees zo vrij om ons te contacteren via mail.