Wie zijn wij

Een scouts groep bestaat uit veel meer dan enkel leden en leiding. Hieronder staan alle verschillende groepen met wat uitleg.

Leiding

Elke zondag paraat, dit zijn de leiders. Onder leiding van een takleider, toveren ze elke zondag om tot een heus feest. Wil je de leiding weten van een bepaalde tak of eens een overzichtje hebben van alle leiding? Deze info vind je terug per tak of bij leiding.

Groepsleiding

De groepsleiding neemt de groep op sleeptouw en motiveert de leiding. Ze gaan naar de districtsraad en communiceren met ouders en de takken. Hier vind je meer info over de huidige groepsleiding.

Stam & Oud-leiding

Een handvol scoutkes die besloten hebben om het actieve leidinggeven vaarwel te zeggen. Maar niet helemaal, ze organiseren nog een tal van activiteiten. Meer informatie vind je terug bij de Stam & Oud-leiding.

VZW Scouting Bornem

Deze vzw heeft tot doel, met uitsluiting van elk winstoogmerk, het ondersteunen van de scouts en gidsen van Bornem, die aangesloten zijn bij de Scouts en Gidsen Vlaanderen VZW onder de nummers A3625G