Aanmelden

Wil zoon- of dochterlief -nu of volgend jaar- lid worden? Vul dan onderstaand registratieformulier in. Binnen de 10 dagen wordt u normaal via mail gecontacteerd. Indien u geen reactie krijgt kan u een mail sturen naar lidgeld@scoutingbornem.be.

Uw dochter- of zoonlief inschrijven kan vanaf het jaar waarin ze 5 worden.

Wie vult dit in:

Jouw naam

Jouw e-mail

Wie ben je zelf (oud leiding, ...)

Het toekomstig lid:

Voornaam

JongenMeisjeAndere
    Geboortedatum

GSM (eventueel)

E-mail (eventueel)

Adres (hoofdverblijfplaats):

Gemeente

Vaste telefoon

Eventueel 2de adres:

Gemeente

Vaste telefoon

Ouders:

GSM papa

GSM mama

E-mail papa

E-mail mama

Extra:

Opmerkingen

Wachtlijst

Om de veiligheid van en het toezicht op uw kind te waarborgen evenals een kwalitatieve werking te verzekeren werkt Scouting Bornem met een maximum aantal van 30 leden per geboortejaar. Indien er toch meer jongens en meisjes lid willen worden komen zij op een beperkte wachtlijst terecht (voornamelijk bij de jongste takken mogelijks van toepassing).

Op regelmatige tijdstippen doorheen het jaar wordt bekeken wie gestopt is om de takken aan te vullen met personen van de wachtlijsten. Indien uw kind op een wachtlijst staat wordt u jaarlijks gecontacteerd met een stand van zaken. Er gelden geen voorrangsregels.

Info over het lidgeld

Elk jaar ontvangen bestaande en nieuwe leden een brief met alle nodige informatie voor betaling van het lidgeld. Het bedrag wordt jaarlijks aangepast (geïndexeerd). Het rekeningnummer voor betaling van het lidgeld is elk jaar hetzelfde: BE78 0353 7576 3186. Vergeet bij je overschrijving niet te vermelden ‘LIDGELD *NAAM LID* *TAK*’.