Lidgeld

Elk jaar ontvangen bestaande en nieuwe leden een brief met alle nodige informatie voor betaling van het lidgeld. Het bedrag wordt jaarlijks aangepast (geïndexeerd). Voor jaargang 2022-2023 bedraagt het lidgeld 50 euro. Het rekeningnummer voor betaling van het lidgeld is elk jaar hetzelfde: BE78 0353 7576 3186. Vergeet bij je overschrijving niet te vermelden ‘*LIDGELD *NAAM LID* *TAK*’.

Scouting op Maat

Indien de prijs van scouting of de aankoop van materiaal een financiële barrière vormt om uw zoon/dochter naar de scouts te laten komen, kan er korting en/of materiaal door ons worden voorzien. Indien u hierop beroep wenst te doen kan u contact opnemen met Arne Segers (groepsleiding) via email: arne.segers@scoutingbornem.be of telefonisch: 0468226978.

Dit wordt mede mogelijk gemaakt door het steunfonds ‘Scouting op Maat’ aangeboden door Scouts en Gidsen Vlaanderen.