Camping Dodentocht
De enige echte site van de camping die wij uitbaten tijdens de dodentocht

De Stevige Linker
Scouting Bornem stelt haar splinternieuwe lokalen ter beschikking voor overnachtingen van (jeugd)groepen tot 120 personen (binnencapaciteit: 80 personen).
Kamphuis De Stevige Linker is gelegen op domein Kloosterheide met ruime speelweide, vlakbij een gezellige dorpskern, een groot speelbos en een veelzijdig recreatiedomein. View full details under quick hit slots free. Naast vijf afzonderlijke slaapruimtes, beschikt De Stevige Linker over twee ingerichte daglokalen, een ruime eetzaal voor 100 personen, een professionele grootkeuken en modern sanitair.
Dit kamphuis beschikt over een toegankelijkheidsattest van
Toerisme Vlaanderen

Scouts en Gidsen Vlaanderen
In België zijn verscheidene scoutsgroeperingen actief waaronder het vrijzinnige FOS en de Scouts en Gidsen Vlaanderen. Scouting Bornem is aangesloten bij Scouts en Gidsen Vlaanderen, ook wel eens ‘het verbond’ genoemd. Op hun site vind je zowat alles wat met de scouts te maken heeft. Je vindt er zelfs een lokalenzoekmachine, een lijst met alle mogelijke totems, een spelletjesdatabank en links naar alle Vlaamse scoutsgroepen. Snuffel gerust eens rond. Er valt hier heel wat te vinden!

Gouw Opsinjoor
Scouts en Gidsen Vlaanderen zelf deelt zijn werking op in gouwen en verder in districten. Scouting Bornem behoort tot Gouw Opsinjoor. Onze gouw organiseert een avondje voor de groepsleiding, een dag van de materiaalmeester en zelfs een heus ‘Open Kamp’. Verder zorgen ze jaarlijks voor een leuke ontvangst van de leiding op Herfstontmoeting.

District Rupel
Elke gouw op zich is verder opgedeeld in districten. Scouting Bornem behoort tot District Rupel. Elk jaar organiseert het district per tak een gemeenschappelijke activiteit voor alle leden van het district. Op zoek naar groepen uit de buurt? Surf dan zeker eens naar de site van ons district.

De Hopper
Dé naam van de officiële scoutswinkel, en tevens van de domeinen die eigendom zijn van de scouts. Voor het aanschaffen van een nieuw uniform, een prijslijke rugzak of een scoutesk nieuwjaarskado kan je in de winkel terecht. Je kan bovedien alle artikelen online bekijken en bestellen.